serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,
Gerçeklik şudur ki; yarın ne yiyeceğini, borcunu ya da faturasını nasıl ödeyeceğini düşünen insanların bir değer üretmesi ya da değer olması söz konusu değildir.
Evet bu gerçeklik. Ama aynı zamanda benim hırsım. Yarın ne yiyeceğimi, borcumu ya da faturamı nasıl ödeyeceğimi düşünmemek için değer üretmek için kendimi motive ediyorum. Bile isteye kendimi kırbaçlatıyormuşum gibi bir his bu ama bende çok işe yarıyor.