Hocam bunu düşünmemin sebebi sanırım şizofreni başlangıcı olmalı
Aynı ortamda bulunduğum ve bu işlerle uğraşan bir tanıdık telefonumu almıştı o zamandır bu düşünce bende var. Yani bir şey olmadığını bildiğim halde bu düşünceden kurtulamıyorum sanırım konunun izlenmeyle alakası yok ben şizofren olabilirim 😂😂😂
yani bu tanıyı koymak için de bir uzmana görünmelisin ki bu senin koyabileceğin bir tanı değil. yani bir uzmana görünmen senin için daha doğru olabilir. yani o tanıdığın telefonunu aldıktan sonra da seni takip etmesi için belli sebepleri olmalı. önce sebep sonuç ilişkisini kurmalısın yada bir uzmanla görüş seni rahatlatacaktır.