Merhabalar.
Sunucunuzu ne amaçla kullanıyorsunuz bilmiyorum. Ama ticari bir işlem
için kullanıyor olma ihtimaliniz %99 dur. Çünkü sadece adsense olan bir
blog bile olsa ya da 1 kuruş kar etme amacınız varsa vakanız tüketici
olayı olmaktan çıkar. Yani tüketici hakem heyetinden bir fayda elde
edemezsiniz. Vakanızın durumuna uygun bir mahkemede dava açmanız
gerekir. Eğer profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki numaradan
ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar
Teşekkür ederim ticari değil kişisel python botlarımı çalıştırmak için kullanıyordum