AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödevde kullanacaktım bende kararsız kaldım çok teşekkürler.
Ödev kullanacaksanız yayımlamak ı kullanmalısınız hocam. Rica ederim.