pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
magnezyum sitrat formunu kullanın hocam
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kramp olabilir
magnezyum içeren besinlere odaklanın
ROPZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Magnezyum kullanmanı öneririm. Bu bir tedavi değil ek destek. Eğer ciddi derecede rahatsızlık varsa doktor muayenesi.
Genatrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mineral eksikliği veya fazlalığından dolayı kramp giriyor olabilir. En yakın sağlık ocağına gidip bir kan testi yaparsanız yarın en geç 2 güne neyiniz olduğunu öğrenebilirsiniz.
Hepinize çok teşekkür ediyorum, 2 ay önce kan verdiğimde 2 hormon değerim çok yüksek çıkmıştı onunla alakalı bir durum olabilir dediklerinize göre, yarın tekrar kan testi vereceğim doktora görüneceğim hepinize teşekkürler tekrardan.