magnezyum sitrat formunu kullanın hocam
Kramp olabilir
magnezyum içeren besinlere odaklanın
Magnezyum kullanmanı öneririm. Bu bir tedavi değil ek destek. Eğer ciddi derecede rahatsızlık varsa doktor muayenesi.
Mineral eksikliği veya fazlalığından dolayı kramp giriyor olabilir. En yakın sağlık ocağına gidip bir kan testi yaparsanız yarın en geç 2 güne neyiniz olduğunu öğrenebilirsiniz.
Hepinize çok teşekkür ediyorum, 2 ay önce kan verdiğimde 2 hormon değerim çok yüksek çıkmıştı onunla alakalı bir durum olabilir dediklerinize göre, yarın tekrar kan testi vereceğim doktora görüneceğim hepinize teşekkürler tekrardan.