Selam dostlar sınava gireceğim. Şimdi önümde bir araç olduğunu düşünelim sola kırıp yola cikmam lazım diyelim, arabayı debriyaj yarım yapıp, freni biraktigimda araba istop eder mi? Hani yola çıkana kadar gaza basmasam sadece debriyaj ile hafif arabayı yola kaydirsam olur mu. (Vites 1'de )