Güvenlik sistemlerinde böyle saçma bir durum var evet. örneğin akşam saat 8 de güvenliğe ödeme takılıyor. Ertesi gün sabah onay veya red veriyorlar. Çünkü gece güvenlik kontrolüyle ilgilenecek bir elemanları yok sanırım.