Pmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanunen ,%25 den fazla kesinti yapilamiyor.yapilmasi icin kisinin izni olmasi lazim bildigim kadariyla bu durumda bile olmuyor.
İsyerlerindede sorun olmuyor genelde 3/4 dosya pespese gelmezse tabi.
hocam o sizin dediğiniz eskiden oyleydi %20 hatta ama son zamanlarda son 1 yıldır filan komple banka hesaplarını blokeliyorlar çalışıyorsun çalışıyorsun hesabında para yok. bi araştırın derim