Merhaba arkadaşlar günlük kiralık apart işi yapmayı düşünüyoruz bu işi yapan arkadaşlar varsa bize yardımcı olabilir mi aşağıdaki sorulara cevap verseler yeterli

sorular
1-şirket vs kurdunuz mu (nasıl bir yol izlediniz)
2-yeni yasaya göre 100 kişi sınırı var onu nasıl yapıyorsunuz (elden kira sözleşmesi yapsak olurmu)
3-gelen müşteri yanında gelen misafirleri kayıt ediyor musunuz
4-müşteri bilgi emniyet kaç günde veriyorsunuz
5-polis vs sıkıntı oluyor mu sürekli
6-kendi dairemiz yok kiralayıp işletme düşünüyoruz o mümkün mü
7-bu apartları genelde kullananlar çoğu kaçamak yapmak için kullanıyor yer sağlamadan dolayı sıkıntı olur mu