Merhaba,
Bir arkadaşımın evleri mevcut. Ev babasının üstüne, evde kiracı oturuyor.
Kiracı, ev sahibini yani babasını arayarak fiyatta anlaşıyorlar ama fiyat piyasaya göre aşırı düşük ve kiracı da anlaştıkları fiyattan kira bedelini gönderiyor ev sahibine.
Arkadaşımın babası da bu konularda biraz saf, düşünmeden danışmadan kabul etmiş kiracının verdiği rakamı. Arkadaşım kiracıyı aradığında da biz babanla anlaştık diyormuş sürekli, sonrasında arkadaşım kiracıya biz evi satacağız dedi bu sefer de satıyorsanız yapacak bişey yok ya yeni ev sahibiyle anlaşırız yada çıkarız demiş.
Sorum şu: arkadaşım 3 kardeşler. Evi kendi üstlerine alsalar kiracıyı çıkartma şansları olur mu ?