Selam arkadaşlar bir süredir youtube ile uğraşıyorum daha yeni yeni para gelmeye başladı.
Aylık 1000-2000 arası para gelmeye başladı geçen ay kendi banka hesabıma çektim 1000 küsür.
Şahıs şirketim var, bu seferlik kendim fatura keseceğim fakat şahıs şirketimi kapatacağım.
Şirketi kapatacağım çünkü genç girişimciliğim bitmek üzere bitince bağkur ödemek istemiyorum.
Şirketi kapattıktan sonra ne nasıl yol izlemeliyim otomatik %15 stopaj kesmesi için ne yapmam gerek bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim teşekkürler.
istisna belgesi almnan gerek ama ondada sigortan yok ise bagkur yansıyacak