Merhaba abd seçimlerini bekliyordum belki seçimden dedim ancak gidişat iyi değil gibi bütün sektörler durgun bu sefer ciddi derecede kan ağlıyor daire fiyatları hariç herşeyin fiyatı düşüyor bu iyi hoşta kimsedede para yok

inanılmaz bir dengesizlik var parası olan ticaret yapamıyor parası olmayan kredi çekemiyor..

sizde durumlar nasıl?

siyasiye çevirmeyin konuyu lütfen verimli bir görüş ve bilgi almak istiyorum.. zaten neyin ne olduğunu biliyorum parmaklarınızı yormayın teşekkürler anlayışınız için