Bu son zamanlar da artık insanlar sevdikleri şeylerden dahi keyif alamamakta. Dünya sandığımızdan daha büyük ,küçük şeylere dahi mutlu olmayı öğrenirseniz inanın hayatınız daha iyi geçer. Depresyona gelirsek kışın bunaltıcı havalar insan psikolojisine daha çok yoğun baskı yapıyor. Sahil kesiminde oturuyorsanız deniz kenarında oturup kafa dağıtabilirsiniz. Hayat da zor dönemler illaki olacaktır fakat bundan olabildiğince erken kurtulmak sizin elinizde .

Ömer hayyam " aldığın her nefesi fırsat bil ot değilsin yeniden bitmezsin."