Merhabalar az önce avukat bürosundan aradılar beni hepsi buradan 500 TL'lik ürün almısınız al sonra öde diye ödememisiniz ve watsap kullanıyorsanız avukatınız size IBAN bilgisi atıcak 3100 TL yollayıp dekont atabilirsiniz denildi napmam gerekli.
Arayan numarayı paylaşabilirmisiniz belki d-olandrıcı olabilir.
Bu arada hocam sizde sanki ilerde dolandıracakmışsınız gibi duruyorsunuz