Merhabalar, TOKİ'de dairesi olan bir vatandaştan dairesini satın almak istiyoruz. Dairenin borcu olduğu için tapusu henüz çıkmamış. Tapu olmadığı için e-Devlet üzerinden de herhangi bir belge görünmüyor. Bu vatandaş bizden 50.000 TL kapora istedi. "Kapora gönderin, borcunu kapatıp tapuyu çıkaracağız, daha sonra sizin üzerinize devir yapacağız" dedi. Ancak, kendisini tanımıyorum. Sadece yapı kullanma izni belgesini gösterdi. Bu kişiden nasıl bir belge istemeliyiz ki güven içinde olalım? Bu konuda bilgisi olan var mı?