zurichten genişletilmiş kasko yaptırdım.. bir sigortacı kötü dedi zurich için ama belki kendisi için dedi bilmiyorum sizce iyimidir deneyimi olanlardan yorum alabilirsem sevinirim..
trafik sigortamıda anadolu sigortadan yaptırdım