Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iç parazit dedi veteriner, neyseki toparlayacakmış. Parazit ilacının hapını vermiştik kilosuna az gelmiştir galiba dozu, neyseki kurtaracak paçayı. herkese teşekkürler
Rica ederim hocam doğru olanı yaptınız veterine götürmekle. Hayvanlar özellikle köpekler dilsiz hayvandır. Sizin yaptığınız iyilik inşallah size katkat geri döner. Hayırlı geceler saygılar.