Merhaba arkadaşlar birşey danisacaktim sizlere
Babam beyin kanamasi geçirdiği için 2.3 gündür hatanede .malum refekatci olarak kız kardeşim kalıyordu .bende çalıştığım için o günü işe gidip akşamda babamın yanına gittim refekatci olacak . Ve sabah 4 gibi çıkıp eve geldim. Sabah 8 de işte olmam gerekirken gitmeyip Vardiyadaki Amir arkadasima söyledim 2 saat geç gelecem diye. Tmm dedi ve ardından saat 10 gibi müdür arayıp saçma sapan konuşup kapattı telefonu . Ve öyle konuştuğu için gitmedim . Haliyle tutanak tutmuş ve kendi kafasına göre ihbar süremi felan başlatacağını söylemiş böyle birşey yapabilirmi ? 3 aydan fazladir çalışıyorum