Merhaba arkadaşlar, ilk defa ev satacağım için danışmak istedim. Satış tapuda oluyormuş sanırım. Satışta nelere dikkat etmem lazım, parayı aldıktan sonra geri çektirme, bloke koydurma gibi şeyler duydum da. Tecrübesi olanlar tavsiyelerde bulunursa sevinirim.