Öncelik ile geçmiş olsun adına üzüldüm, daha önce benimde birden fazla icra borcum vardı. Kanunda böyle bir açıklama var. Şu anlama geliyor birden fazla icra borcun var ise bunun öncelik ile sırası vardır. 1.ci kurumun borcu bitmeden 2.ci kurum
senden borç tahsil edemez. Sıraya girmesi gerekir. Belirttiğin meblalara calışmamak yerine borclarını azaltmayı deneyebilirsin.

"Birden fazla takip dosyasından aynı anda kesinti yapılıyor olması halinde ise, sırada önde olan haczin kesintisi bitmedikçe sonraki haczin kesintisine başlanamaz. Ancak birden fazla haczin aynı anda borçlu maaşından kesilmesi tüm hacizlerin kaldırılmasını gerektirmez "