Arkadaşlar selamlar, yaklaşık 5 aydır bir start-up'ta tam zamanlı olarak çalışmaktayım. Ancak 2.5 aydır maaş alamıyoruz ekipçe. Patron, ayda bir iki toplu konuşma yapıyor para beklediğini ancak alamadığını belirtiyor. Yatırım, sipariş beklediğini vs. söylüyor. Net bir tarih vermiyor. Biz de çalışmaya devam ediyoruz. Ailesi, çoluğu çocuğu olan onca insan var ve zaten kimse de verimli çalışamıyor. Bende herkes gibi iş arayışı içerisindeyim. Yasal haklarımı da araştırdım, istesem şu anda da işi bırakabiliyorum ancak tolere etmeye çalışıyorum diyelim. Bu durumu yaşamış arkadaşlar var mı aramızda? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Aklımda üç şey var,
- SGK'ya bildirmek
- İcra göndermek
- Yukarıdakileri yapıp işe gitmemek
Önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler.