Arkadaşlar hayatımın en kötü yılını yaşıyorum. O kadar çabalamama rağmen hiçbişey elde edemediğim yıl. Ben askerde iken bile AFK durumdayken bile iş mesajları gelirdi geçen sene. Bu sene yapmadığım kalmadı. Script yaptım reklam verdim ilan verdim her şeyi yaptım sıfır. 1 yılda ülke mi değişti yoksa ben mi bahtsızım? Artık ne yapayım yurtdışına nasıl çıkılır bunun üzerine yoğunlaşmak istemiyor değilim. Gerçekten bu sene böyle bir iğrençlik görmedim. Bu sene sizde de aynısı mı yoksa bana özel mi? Ne yapayım elimden gelen her şeyi yaptım yapacak hiçbişey kalmadı. Siz bu durumda ne yapardınız??