Hayır hocam öyle birşey yapamazlar ki ve burada gıda kontrol yapan arkadaş işi bıraktığında fabrikayı işçileri zorla mesai yaptırıyor diye şikayet etmişti bu yüzden 1 sene kadar mesai yaptırmamışlardı