Sırt üstü uyumayın, fiziksel bilmediğiniz bir sorununuz beyninizi etkiliyor olabilir, ben mesela sırt üstü uyuduğumda bu tarz şeyler yaşıyorum, sebebi; belimde fıtık var ve bu sinir sıkışmasına yol açıp beynimi etkiliyor ve kötü rüyalar görüyorum, o yüzden kendimi bildim bileli sırt üstü uyuyamam.
Hocamın dedikleri doğru ben de bu yorumu yazıcaktım. Sırt üstü yatmak böyle şeyleri tetikler. Ben ne zaman kabus görsem uyandığımdaki pozisyonum sırtüstü oluyor. Daha bu sabah yaşadım. Nefesimi tuttuğumda beyin otomatik vücudumu uyandırıyor öyle bi yöntem keşfettim