Gece uyurken sanki birileri gelip benimle uğraşıyor,
Uyurken korkuyorum, sürekli gözlerimin açık olduğunu hissediyorum ve bazı ruhların gelip benimle uğraştığını hissediyorum ve korku ile yatakta geriliyorum . Ara ara uyanıyorum etrafıma bakıyorum kabusmuş diyip tekrar okuyup yatıyorum.

Büyük ihtimal tıpta yüzfelci sanırım diyorlar karabasan neredeyse hergün benimle uğraşıyor.
bu yıllardır devam ediyor. Sürekli çok farklı rüyalar görüyorum. Rüyamda korkma diyip onlarla savaştığımı görüyorum. Ama ne yaparsam yapayım uykumda korkuyorum. Geriliyorum. Sanki odaya biri giriyor ve bana yaklaşıyor benle konuşuyor .
genellikle eliminin kolumun üstünde yatınca . Kiloda var acaba bundandan mı yada ne oluyor anlamıyorum.

öyle film izleyen biride değilim etkisinde kalayım anlamıyorum yaşadıklarımı yaşayan var mı?
Bir insan hergün böyle şeyler yaşaması normal mi?
Sizde böyle şeyler sıklıkla oluyor mu?