Arkadaşlar fabrikada çalışıyorum 2.senem doldu ve pazar günü zorunlu olarak mesaiye çağrılıyorum gitmezsem devamsız yazacaklarını söylüyorlar ve çalıştığım 3 günlük param kesilecek. + olarak işine son verilir diye tehdit ediliyorum ama başka adamlar işlerim var diyip gelmeyebiliyor adamına göre muamele yapıyorlar ben 19 yaşındayım 3 ay sonra askere gideceğim çıkarken tazminat alıp çıkacağım o yüzden çalışmaya devam ediyorum yoksa 1 gün bile durmam yarın mesai var aynı şekilde cidden 12 saat dayanamıyorum haftanın 1 günü dinlenmek neden çok görülüyor bize anlamıyorum ben yarın gitmediğimde devamsız yazarlarsa savcılığa şikayette bulunsam bir hak elde edebilirmiyim yoksa iş yerimi haklı ?
( herkesi mesaiye çağırmıyorlar işlerine kim gelirse onu çağırıyorlar )