Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesaj kutum dolu mesajları silemiyorum da buradan size iki şey sorabilir miyim?

1-) Yurtdışında(İngiltere veya Abd) şirket açmak güvenli mi?
2-) Şirketi açtık atıyorum 2-3 ay sonra kapatmak istiyorum, sorunsuz ve kolay bir şekilde kapatabiliyor muyum?
1- Bence güvenli ancak şu önemli yıl sonunda beyanname veriyorsunuz ingilterede e arşiv gibi birşey yok faturayı kendiniz oluşturuyorsunuz şirketle Faturanın nasıl olması gerektiği bu sayfada

2- Kapatma işlemi zor değil ancak detayları var şirketi açacak kişi size bu bilgiyi verebilir eğer aç kapat yapılacaksa iyi araştırmak kapatıldığını teyit etmek gerekir cezası mevcut.