icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmiyette komisyon 1 kira+KDV’dir. Satış sırasında ise taraflardan %2+KDV alınır.
icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KDV emlakçıya ait değil, komisyon+KDV şeklinde müşteriden alınır.
Kanunen böyleyse mecbur, ama çok saçma geliyor zaten bir ton gereksiz para ödeniyor birde kdv eklenince para büyüyünce dahada kötü. Ee emlakçı bu paranın vergisini vereceği zaman yine bunun gelir vergisini biz ödemiş oluyoruz sanırım ne anladım o işten.