Hocam mesela Rapidapi sitesi aracılığıyla satsak vergiye gerek kalmayacak mı yani? Bence gerekir çünkü bu site aldığı komisyonla kendi vergisini öder bizim vergimize karışmaz gibi geliyor.
Hocam o siteye göre değişir mesela ben i***satış diye bir site var orada satış yapıyorum ancak vergi odemiyorum sitenin vergi işini kendi üzerine alıp almaması ile alakalı bu.