Eğer aracı bir site kullanarak satarsan genellikle vergi ve şirket işlerine gerek kalmaz, istersen iban yoluyla vergi ödemeden satışını yapabilirsin ancak bildiğin gibi burası Türkiye vergi kırmızı çizgimiz

. Eğer sanal pos kullanarak kendi sitende veya faturalı halde ibandan satışını yapacaksan şirketinin olması lazım. Eğer yanlış bir bilgi verdiysem lütfen söyleyin öğrenmiş olalım.
Hocam mesela Rapidapi sitesi aracılığıyla satsak vergiye gerek kalmayacak mı yani? Bence gerekir çünkü bu site aldığı komisyonla kendi vergisini öder bizim vergimize karışmaz gibi geliyor.