Eğer aracı bir site kullanarak satarsan genellikle vergi ve şirket işlerine gerek kalmaz, istersen iban yoluyla vergi ödemeden satışını yapabilirsin ancak bildiğin gibi burası Türkiye vergi kırmızı çizgimiz

. Eğer sanal pos kullanarak kendi sitende veya faturalı halde ibandan satışını yapacaksan şirketinin olması lazım. Eğer yanlış bir bilgi verdiysem lütfen söyleyin öğrenmiş olalım.