Güzel bir ali cengiz oyunu yapmışlar size hocam. Şikayetci olursalar aynı şekilde sizde olursunuz. Ancak siz baştan hata yapmışsınız madem cenazen var ben beklerim dicektiniz daha sonraya paslıcaktınız. Adam sizden umudu kesince zaten irtibatı kesecekti. Neyse olan olmuş.