Arkadaşımla bir iş için çağırıldık biz yolu da onlar kaşılıyor sanıyorduk meğersem karşılamıyorlarmış. Çalışacağımız yer ilçede ve ulaşım imkanımız yok. İş veren sigortamızı yapmış arayıp bu durumu anlattığımızda sigorta ücretini talep ederiz sıkıntı yaşarsınız gibi bir muhabbet çektiler. Benim sorum böyle bir hakları var mı? Herhangi bir ceza veya sorun ile karşılaşır mıyız?
Ne işverenler var ya sigorta ödemesi mi yapmış ki sigorta ücretini istiyor

sanırsın. İşe baslamazsam şu kadar cezayı ödemeyi kabul ediyorum tarzında bir evrak imzalamış olsan bile bir anlamı yok ararlarsa he he de kapat.