Öyle bir hakkı yok, giriş yaptığı gün çalıştınız ve ertesi gün işten çıktınız ve sigorta çıkışınız yapıldı diyelim. Ödeyeceği sigorta primi 1 günlük prim olur. Giriş yaptığı gibi muhasebecisine çıkış yaptırması gerekir. 1 gün çalıştığınızda işvereniniz 1 aylık sigorta primi ödemez sonuç olarak.