hocam ana kartımda girişler var ancak işlemcimde ve ana kart üzerinde dahili ekran kartı olmadığı için zaten o görüntü vermiyor. hatta ben anakartı alırken oraya bakıp aldım ekran kartını alana kadar oraya takar format atarım diye ancak işlemcimin kendisinde dahili grafik işleme ana kartta ise dahili ekrankartı yokmuş o girişleri niye koymuşlar bilmiyorum.
anladım hocam,haklısınız o zaman.sırf bu yüzden işlemci alırken onboard ekran kartı var mı diye bakıyorum.bu tür sorunlarda yoksa ekran kartı arayıp dururum diye.şuan mesela benim kasada ekran kartı yok,1 yıldır onboard ekran kartı ile kullanıyorum.ana kartlarda ekran kartı zaten olmuyor bildigim kadarıyla,varsa işlemcininin vardır.anakartda o yerler olması normal yani,alacagın işlemciyi adamlar bilemez sonuçta.ekran kartlı işlemci alırsa takar kullanır diye koymuşlardır.