https://www.r10.net/1087946065-post10.html burada bahsettigimi denediniz mi hocam?ekran kartını kasadan dışarı çıkarıp,anakartın üzerindeki o eski tip giriş dediginiz vga girişine kabloyu takarak denerseniz belli olurdu ekran kartında sorun var mı yok mu...
hocam ana kartımda girişler var ancak işlemcimde ve ana kart üzerinde dahili ekran kartı olmadığı için zaten o görüntü vermiyor. hatta ben anakartı alırken oraya bakıp aldım ekran kartını alana kadar oraya takar format atarım diye ancak işlemcimin kendisinde dahili grafik işleme ana kartta ise dahili ekrankartı yokmuş o girişleri niye koymuşlar bilmiyorum.