Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkına yeni vardım.Malesef.Öğrenciyim 1000tl para verdim.Bu insanlar yüzünden mağdur duruma düşüyoruz. Belki 1000tl bazıları için düşük bir para olabilir ama ben öğrenciyim bana bu para ilaç gibi.Beş parasız kaldık
Kimine göre büyük para kimine göre küçük para hocam siz dediğimi yapın çıkartın tüm belgeleri kayıtları götürün şikayetçi olun. Siz etmezseniz o etmezse o adamlar insanlar dolandırmaya devam eder. Tekrardan geçmiş olsun.