Herkese iyi forumlar, deprem bölgesinde bir ilçedeyim. Burada depremden önce en kralından ev taş çatlasın 1200 lira falandı. Depremden sonra kırık dökük 2+1 evler bile 9 bin liradan kiraya verilmeye başlandı. Gün geçmiyor ki kiralarda absürt sayılar görmeyelim. Burada müstakil dubleks bir ev vardı gezdik gördük ev sahibi ile konuştuk 15 bin liraya bırakırım dedi. Biz tutmamaya karar vermiştik. O sırada neredeyse aynı büyüklükte başka bir müstakil dubleks ilanı bir emlakçı tarafından 25 bin liraya ilana koyulmuş. Biz tutmayınca 15 binlik dubleksin sahibi il dışına gideceği için emlakçıya vermiş. O emlakçı da diğer ilanı örnek göstererek 25 bin liraya ilanı koymuş. Şimdi kalıbımı basarım ki 2 dubleksin de böyle gelişmemiş bir ilçede 15 bin lira bile etmeyeceğini biliyorum. Emlakçılar birbirine baka baka fiyatları yükseltiyor. Olduğum ilçede yıkılan bina sayısı az ama depremden sonra sağlam diyebileceiğiniz 5 tane bina çıkmaz. Bunca yaşanmışlığa rağmen bu insanlara yapılan vicdansızlık değil midir? Tamam emlakçı da para kazanacak işini hakkıyla yapana asla sözümüz yok ama 15 bin liraya kiraya verilecek evi diğer emlakçı 25 bine koyuyor diye 25 bin lira ilana koymak nedir? Bu sadece bizzat benim yaşadığım bir örnek. Daha nice şeyler var da anlatmaya çalışsak vaktimiz yetmez. Nereye doğru gidiyoruz? Yorumlarınızı bekliyorum.