Limitler olmazsa kazanç olmaz kısa ve öz
*GHz(CPU) limiti
*Ram(memory) limiti
*Disk IO (write-read) limiti
Gibi limitler
Yurtdışı firmalar vereceği GHz den ram Kadar detaylı bilgi sunar bak ben sana bu kaynakları Verecem şeklinde
Türkiye göre Network altyapısı daha iyidir kullanılan CPU Gold veya daha iyi işlemciler olup BAKIMLI olur kısaca özet bu
*
Proxy lisans bütün ülkelerde belirli bi yoğunlukta kullanılmakta ve her geçen büyüyor birden çok kişi ve firma ters proxy üzerinden kazancı kazanç katma peşinde ama genelde ülke para birimi ve dolar arasında fark olan ülkelerde yaşanıyor
*
YURTDIŞI firmaların Destek konusunda sadece baktıları
Altyapı sorun varmı?
Sunucuda sorun varmı ?
Bu kadar gidip size destek saglamazlar destek isterseniz SLA paketi alın derler
Yani kısaca yurtdışı firmlarını Bilgisine güvenen insanların alması daha sağlıklı olup kaliteli hizmet alacaklardir ucuz ve kaliteli bir şekilde.
*
Bilgimde hata varsa benide aydınlatın okumak öğrenmek sünnetir.