2-FA aktif olunca her R10a giriş yaptığınızda sizden kod istemiyor. Hesaptan çıkış yapıp tekrar girdiğinizde istiyor.

Aslında hesap çaldırmamak çok kolay.
1- İnternetten her dosyayı indirmeyin.
2- 2-FA açık olsun.
3- Ödemeleri sadece r10 hesabındaki Ad Soyada yapın.
4- Şifreyi her ay güncelleyin.
5- Her üye olduğunuz siteye farklı şifre oluşturun.
6- R10 maillerinizi, gmail veya outlooka alın.

Bu kadarı yeterli aslında. Nasıl hesapları çaldırabiliyorlar anlamak gerçekten zor.