İşi bilene çırak denmez, siz çırak olacaksınız tabiki çırağında dereceleri olur siz 0 sınız ve verilecek en düşük ücreti kabul ederek yapılabilecek en düşük işleri yapacaksınız. Sanayide bunada ihtiyaç var, zamanla siz birşeyleri öğrendikçe sizinde altınıza başkaları alınacak ve yavaş yavaş çıraklıktan kalfalığa doğru ilerleyeceksiniz. (Tabiki yaş önemli belli bir yaştan sonra kimseyi kolay kolay çırak almazlar)

Eğer okul hayatınız başarılı değilse veya bir şekilde okulu bırakmak durumunda kaldıysanız çok doğru bir meslek seçimi olduğunu düşünüyorum. Şuan okumayıp sanayide meslek öğrenen kimse yok bundan 10 sene sonra sanayide usta bulmak mühendis bulmaktan çok daha zor olacak. Şuan bile sanayideki ustalar beyaz yakalılardan daha fazla para kazanıyor.

Hakkınızda hayırlısı olsun.