2 ay olmadı superonline a geçtim 1000mgbit paketine ekstra tv+ ile beraber 550TL ödüyorum.Fiyat olarak iyi fakat bir kere 24 saati geçik gitti.Ara ara sürekli kopukluklar yaşıyorum.Şehrin göbeğinde oturmama rağmen.En son az önce yine gitti ve 10 saatte çözeceklerini söylüyorlar.Home office çalıştığım için de her kesinti bana ciddi maddi zarar oluşturuyor.Bu durumda ben superonline dan ayrılsam cayma bedeli öder miyim?