30 günü geçerse para iade alırsınız hocam. Bir de ne kadar şikayet etsen de boş.
Görmüyor musun tonlarca şikayet var

bir şey olmuyor.
Para iadesi umrumda değil ki hocam, alsam bile %60 ve 30 olayından dolayı sonraki siparişimde aldıklarımın çeyreğini anca alabileceğim.