zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 günü geçerse para iade alırsınız hocam. Bir de ne kadar şikayet etsen de boş.
Görmüyor musun tonlarca şikayet var bir şey olmuyor.
Para iadesi umrumda değil ki hocam, alsam bile %60 ve 30€ olayından dolayı sonraki siparişimde aldıklarımın çeyreğini anca alabileceğim.