Bir yanlışlık vardır hocam tapuya gidip sordunuz mu ?
tapu ve kadastro genel müdürlüğü arayıp durumu bildirin hocam , bir hata olmuştur yüksek ihtimalle
Sorduk ama dönüş yapan yok
Bu rakamın çıkması imkansız, 2.5 + 2.5 harç çıkıyorsa döner sermaya 1-1.5 çıkması lazım o rakamda büyük bir hata var. Mobil bankacılıkta harcı ödeme kısmından tekrar bakın büyük ihtimalle sms yanlış geldi.
Bende ona şaşırdım asıl komik olan şey ise rayiç bedeli 67k iken tapu harcı rayiç bedeli kadar çıkıyor. Tapu memuru acaba 2-3 fazla mı girdi
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim