Hocam xx.xxx tutar dolandırilsak dava açsak üstüne bir xx.xxx bir tutar avukat dosya masrafı olacak ve o paranın dönüşü sana 2 yıl içinde olacak ve para enflasyon dolayı eriyecek bana kalırsa dava açılmak istenmiyor bana kalırsa düşüncem bu yönde