Yanlış anlaşılma olmasın.
Rusya mesela, 1 askeri ölse kıyameti koparıyor. Keza İsrail öyle. Ama bakıyoruz bu tarafa? Sadece rüzgar..
Hocam, İsrailin 7 ekimden beri 20 bin askeri öldü veya ağır yaralandı. İsrail buna karşılık filistin halkını bombalıyor, soykırım yapıyor. İran olmazsa filistini savunacak örgütler olmaz, İsrail orada bulunan milyonları öldürür. Biz düne kadar İsraile uçak yakıtı başta olmak üzere onlarca ürün verirken İran orada bulunan hamasa vs silah, eğitim veriyordu. İran'ın, Amerika'dan çekindiği doğrudur zaten Rusya hariç tüm ülkeler Amerika'dan çekinir.