Hocam affınıza sığınarak birşey belirtmek istiyorum (avukat vb değilim).
R10 olarak yer sağlayıcı statüsündesiniz ve kontrolü ya da hukuka aykırı olduğunu araştırmak gibi bir sorumluluğunuz yok ama tespiti halinde kaldırma, erişimini engellenmesi gibi sorumluluğunu var. Bunu da yerine getirmeye çalışıyorsunuz ama bir adım öteye gidip bu tarz olaylara kalıcı çözüm getirmeyi düşünmelisiniz.
Sonuçta bu tarz olaylar sizin marka değerinizi de düşürüyor.
Elemanın açtığı konularda ya da yazdığı mesajlarda herhangi bir kanun ihlali yok ki. Neye dayanarak işlem yapacağız? Bize çok fazla sorumluluk yüklüyorsunuz, bunu yapmayın.