Tekrar söylüyorum, neden forum önlem alsın? Bu elemana dolandırılanlar, yarın sokakta gördükleri herhangi biri tarafından da dolandırılabilirler. O zaman da devlete mi şikayet edecekler, bu adam niye beni dolandırdı diye? Herkes uyanık olmalı. Zor bir dönemden geçiyoruz. Şu an hemen hemen en popüler mesleklerden biri hırsızlık. O yüzden herkes kendi tedbirini almalı. Ayrıca arka planda inanılmaz bir çalışma var. Sizler görmüyorsunuz ama arkadaşlarımız foruma girmeye çalışan dolandırıcıların yaklaşık %90'ını engelliyor. Kalan %10 için de lütfen sizler çaba gösterin.
Hocam affınıza sığınarak birşey belirtmek istiyorum (avukat vb değilim).
R10 olarak yer sağlayıcı statüsündesiniz ve kontrolü ya da hukuka aykırı olduğunu araştırmak gibi bir sorumluluğunuz yok ama tespiti halinde kaldırma, erişimini engellenmesi gibi sorumluluğunu var. Bunu da yerine getirmeye çalışıyorsunuz ama bir adım öteye gidip bu tarz olaylara kalıcı çözüm getirmeyi düşünmelisiniz.
Sonuçta bu tarz olaylar sizin marka değerinizi de düşürüyor.