seosel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw kardeşim o senin problemin,iste faturanı,alamıyorsan şikayet et. Burda boş edebiyat yapma
ankaradan konuşmak kolay demi adam diyorki kücük bir ilçedeyim kimi şikayet ediyorsun kücük bir ilcede bir şikayet et başına gelecekleri sıralarım o memlekette bir daha iş yaptıramazsın kımseye işini yapmaz ankarada kaç. dişci var? birini şikayet etsen öbürü tanırmı seni kücük bir ilçede 3 tane dişci olur 3 tane avukat olur işin düştügündede paşa pşa bu 3üne gidersin.