olumsuz yorumlara bakmayın siz niyet edin yola koyulun insanlar genelde ön yargılıdır ve kendi görüşünü en iyi görüş diye düşünür
kervan yolda düzlür siz yola koyulun bu işin reklam kısmını iyi kıvırır ve sorunsuz hizmet verirseniz iyi yerlere gelirsiniz elbet
Mükemmel cevabınız için çok teşekkür ederim doğru konuşmuşsunuz nasip bir yola çıktık bakalım yaparsak başarı yapamazsak tecrübe olur